Επιστροφές Προϊόντων

Η Cosmowood σας διασφαλίζει για την ποιότητα των προϊόντων που πωλούνται μέσα από τις σελίδες του. Όλα τα προϊόντα μεταφέρονται με την ευθύνη του αγοραστή. Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει την αντικατάσταση του προϊόντος λόγω ζημίας ή καταστροφής που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά του.

Δυνατότητα υπαναχώρησης
Βάσει της πολιτικής της εταιρίας μας, έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε την υπαναχώρηση (γραπτά ή τηλεφωνικά) από κάποια αγορά που πραγματοποιήσατε για την άσκηση της εμπορικής σας δραστηριότητας, εντός 10 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντάς μας το προϊόν που επιθυμείτε.

Η δυνατότητα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
1. το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση
2. συνοδεύεται από το σχετικό Δελτίο Αποστολής
3. η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της αίτησης υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Εφόσον εγκριθεί η αίτηση και η αποστολή της επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά με τη μορφή πιστωτικού υπολοίπου για μελλοντικές αγορές.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Κατάσταση επιστρεφομένου προϊόντος
Σε περίπτωση έγκυρης και έγκαιρης αίτησης υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση και να είναι άθικτη η συσκευασία του.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του.
Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας πιστωθεί, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση.
Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης.

Υπαιτιότητα του πωλητή
Στις περιπτώσεις στις οποίες, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας, πωλήθηκε λανθασμένα προϊόν ή προϊόν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.α.) έχετε τη δυνατότητα υπαναχώρησης, επιστροφής του προϊόντος και το πρόσθετο δικαίωμα να ζητήσετε την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επιδιόρθωση ή αντικατάσταση κάποιου προϊόντος και πάλι επιστρέφεται στο σύνολο του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά με τη μορφή πιστωτικού υπολοίπου για μελλοντικές αγορές.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, συμβουλεύουμε να ελέγχετε προσεκτικά - κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας - την κατάσταση των πωληθέντων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. ελαττωματικό εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή
1. είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος
2. είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση.

          ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ , ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

 

 Ακύρωση παραγγελίας

 

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας μας να τους αναφέρετε την επιθυμία σας να ακυρωθεί η παραγγελία σας.

Προτείνουμε αυτό να γίνεται έγκαιρα εντός 24 ωρών, πριν προχωρήσει η παραγγελία σας προς εκτέλεση

Στην περίπτωση ακύρωσης ήδη συσκευασμένης παραγγελίας ενδέχεται να υπάρξουν έξοδα ανοίγματος και επαναποθήκευσης των προϊόντων της παραγγελίας.

Μια ολοκληρωμένη παραγγελία με το πέρας 10 ημερών θεωρείται αυτόματα ακυρωμένη. 
Αυτό δεν ισχύει για την περίπτωση που 
* έχει γίνει εξόφληση της παραγγελίας ενώ ο πελάτης για κάποιο λόγο δεν την έχει παραλάβει ακόμα
* εφόσον ο πελάτης έχει ενημερώσει πως επιθυμεί να παρατείνει το χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του, το μέγιστο μέχρι διαστήματος 10 ημερών.